POOC s routovanim

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červen 23 19:23:47 CEST 1999

> docela rychle bych potreboval poradit :((
>
> Predstavte si situaci, ze potrebuju pod linuxem routovat pres interface
> sit, ktera nema nic spolecneho s IP interface.
>
> Tedy napriklad potrebuju naroutovat sit 192.168.3.0 pres router, ktery ma
> dve sitovky, jedna ma IP
>
> 192.168.1.0/255.255.255.0, druha
> 192.168.2.0/255.255.255.0
>
> a potrebuju pres oba dva pouze naroutovat sit 192.168.3.0/255.255.255.0,
> ktera je za serverem 1.
>
> Otazka:
> Je nutnost, abych mel na vsech pocitacich po ceste alespon jedno IP z
> [...]

pokial ta siet 192.168.3.0 je skryta za dalsim routrom, tak staci napisat
zaznam do toho vasho routra, ze tam ma posielat poziadavky pre siet
192.168.3.0. Inak nedalo by sa to lepsie vysvetlit ? napr nikde nevidim
uvedeny server 1.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/