modul php + start apache

Nouza Jiri nouza na seznam.cz
Středa Červen 23 18:04:04 CEST 1999

Ahoj,

nesetkali jste se nekdo s timto problemem: po instalaci baliku
mod_php3-3_0_5-1_i386.rpm do RH6.0 mi apache pri staru hlasi:
Syntax error on line 334 of /etc/httpd/conf/httpd.conf:
API module structure `php3_module' in file /etc/httpd/modules/mod_php3.so is
garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?
                                                           [FAILED]
... a nenastartuje se

V httpd.conf mam pridane:
LoadModule php3_module        modules/mod_php3.so
AddModule mod_php3.c

Puvodne byl soubor mod_php3.so v adresari
/usr/var/libexec/apache/mod_php3.so, ale nechopdilo to, ani kdyz jsem jej
zkopiroval do adresare ostatnich modulu apache, ani kdyz jsem do httpd.conf
napsal celou cestu.

Diky moc

Jirka