Problem s quotama - specha

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červen 23 21:41:44 CEST 1999

Dne 23. 6. 1999 Petr Novotny napsal:

> tak jsem (myslel jsem si, ze spravne podle Quota mini-HOWTO)
> nahodil quota a je tu mirny problem: Vsechny programy, ktere s
> quoty pracuji, se mi dostavaji do stavu D. :-(
>
> CO jsem udelal:
> 1. Quota support v kernelu
> 2. V /home a /tmp jsem vytvoril quota.{user,group}
> 3. V /etc/fstab jsem za defaults pripsal usrquota
> 4. reboot (pro jistotu)
> 5. Pres edquota -t jsem nastavil grace period - to proslo
> 6. Pres edquota -u username jsem jednomu uzivateli nastavil quotu
> - - to taky proslo.
> [...]

Velice nerad bych mlzil, ale mam fixni ideu, ze zrovna v quotovem kodu byla
ted nekdy nejaka chyba. Zkusil bych upgrade na posledni jadro, pripadne mozna
i na verzi od Alana Coxe. Ale jak rikam, je to jenom podvedomy pocit, ze jsem
to nekde cetl a zase z hlavy vypustil...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison