RH 6.0

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Středa Červen 23 22:18:58 CEST 1999

David Rohleder wrote:

> "Komercni" se pouziva proto, ze napr. linux na linux.cz lezi na
> akademicke siti. Komercni vyuziti akademicke site je zakazano smlouvou
> s ministerstvem skolstvi. Proto je vhodne se ridit nejakymi pravidly,
> ktere mimochodem jsou soucasti Meta-FAQ.

V teto debate slo puvodne o tohle: kdyz sem napisu "nasel jsem tam a tam
obchod, kde prodavaji tu a tu distribuci Linuxu" (nebo neco v podobnem
smyslu) - jde o komercni informaci, nebo ne?

IMHO: neni to komercni informace, pokud nejsem s tou firmou ekonomicky
spojen (coz by mi nekdo musel dokazat, protoze i v teto veci snad plati
presumpce neviny). Je to predani zakaznicke zkusenosti.

Nejde o to, ze by se mela porusovat dana pravidla, ale ze pri vykladu
techto pravidel neni treba byt papezstejsi nez papez. Jinak bychom mohli
dojit k absurdnim zaverum, ze zde nesmi padnout zadna zminka o RedHatu
(to je prece komercni firma, takze ji tim delame reklamu) apod.

Musim ze sve signatury odstranit jmeno zamestnavatele? ;-)

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno