Problem s quotama - specha

David Trcka trcka na poda.cz
Čtvrtek Červen 24 10:52:21 CEST 1999

On Wed, 23 Jun 1999, Petr Novotny wrote:

> Jeste doplnim, ze kdyz se to edquota, repquota, quotacheck apod.
> zasekne, tak se taky zasekne a visi update (bdflush) ve stavu D.

Vystrel od boku: zapinate po startu quota prikazem quotaon -avug?
Druhy vystrel: ja jsem nikdy souboru quota.{user,group} netvoril, vznikly
samy po quotacheck -avug.
Treti vystrel: neni treba nahodou pouzivat prikazy edquota apod. az po
quotacheck, quotaon?

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160