RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 24 11:17:51 CEST 1999

Zdenek Pytela wrote:

>         Jenom pokus: mně se podobná věc stává, když je plný disk.
> Jinak si ještě najděte chybové hlášky od toho *dm, xsession apod.

to je uplne nova instalace na 2GB disk ... zadne dalsi chybove hlasky
jsem nenasel :o(

> --
>
> --Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...