Jakou PCI sitovku s linuxem?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červen 24 12:15:42 CEST 1999

snajdr na firma.seznam.cz (Petr Snajdr) writes:

> Muze to byt fatalni pokud clovek chce pouzivat netatalk (
> sdileni souboru/tiskaren pro Macy pres AppleTalk). Jen si
> nejsem jisty zdali je chyba v karte nebo driveru.
>
> Otazka je jakou jinou?
> U 3com jsem si dlouho myslel, ze zalezi na serii, ted mam
> pocit, ze i na fazi mesice :-( ....

Jeste bych zkusil nejakou kartu s cipem DEC 21140 (popularni tulip).
Tento cip v sobe maji i nektere cisca (kvalita zarucena :-)

Treba SMC EtherPower 10/100 PCI(9332DST) (viz
/usr/src/linux/Documentation/networking/tulip.txt)

Je ovsem starsi a nevim, jestli se jeste delaji. EtherPower II ma jiny
cip.

> --
>
> S pozdravem
>    Petr Snajdr