Jak omezit prihlasovani pres ssh?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červen 24 14:29:40 CEST 1999

On Thu, 24 Jun 1999, Petr Novotny wrote:

> Druhy krok je jasny - pam_listfile. Jak je to s tim prvnim? Muzete
> rozvest myslenku s PAM_RHOST? (Neni problem ani napsat
> vlastni PAM modul - uz jsem to zkousel - jen nevim, odkud adresu
> pripojeni brat.)

to dela ten pam_listfile - porovnava obsah promenne proti seznamu v
souboru. Mozne promenne jsou PAM_USER PAM_TTY PAM_RHOST PAM_RUSER.
Takze zvolit item=rhost . Navic se tam pise neco o polozce apply=@group
kde se da privilegovat urcita skupina uzivatelu ktere se to hledani
'matche' v souboru netyka - takze by to mozna slo zaridit jednim radkem .