SQUID a (ne) cachovani https

Radek Andrs radek na interdata.cz
Čtvrtek Červen 24 18:54:32 CEST 1999

Dalibor Toman <dtoman na fortech.cz> píše

> SQUID celkem urcite nekesuje zadne HTTPS objekty. Vse co dela s HTTPS je
to, ze inicializuje spojeni mezi >klientem a cilovym serverem a pak uz jen
prehazuje data - netusi co v nich je protoze komunikace je kryptovana >a
logicky ustavena mezi klientem a WWW serverem nikoliv:
client<->squid<->www_server

to jsem si myslel taky, jenomže např přístup na Ecity funguje jen když
squida potlačím, jinak mi to vypíše hlášku:

CHYBA
Pozadovaný dokument je nedostupny
Při pokusu o pristup k: centrum.ecity.cz:443
se objevila nasledujici chyba:
Access Denied.
Pristup k dokumentu byl stornován v dusledku nedostatecnych pristupovych
prav. Pokud jste presvedceni, ze se jedna o chybu, kontaktujte spravce
vzdaleneho serveru.
Generated Thu, 24 Jun 1999 16:57:17 GMT by cache.interdata.cz
(Squid/2.2.STABLE3) </B

bez squida to jede OK.

Radek