RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Tomáš Pluskal plusik-linux na post.cz
Čtvrtek Červen 24 20:44:22 CEST 1999

> je porad stejny. Taky si s tim uz nevim rady. Jeste mi zbyva zkusit vse
> smazat, nainstalovat RH 6.0 a pak upgratnout na RH 6.0 CZ :-)
> Jedine co chodi v lokalizovane verzi korektne je gdm - neni to nejaky
> obchodni tah ceske pobocky GNOME ? :-)
> BTW: Myslel jsem si, ze jako zacatecnik delam nekde chybu ja, tak jsem zde
> tim radeji neotravoval, ale kdyz uz jste zacali ... :-)
>
>         Preji hezky den
>                                Ivos C.

stalo se mi presne totez, pri instalaci jsem si vybiral baliky tak, abych
mel KDE a ne gnome a po instalaci se to zaclo chovat tak, jak jsi popisoval
v prvnim postu.
pak jsem to nainstaloval znova, uz jsem do tech baliku tolik nevrtal a chodi
to v pohode.
z toho vyplyva, ze chyba je v nejakem chybejicim rpmku, ale v jakym, to
nevim.
doporucuju nainstalovat vse okolo gnome.

Tomas