Aky SQL server ?

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Pátek Červen 25 01:23:44 CEST 1999

Dne Čt, 24 čen 1999 jste napsal(a):
> # Oracle
> # -asi nejlepsi SQL vubec (spolu se Sybase). Potrebuje PII, 256MB RAM, 800MB na
> # disku (pro instalaci). Pro komerci musite koupit (jako Informix).
> # Pro 20 normálních uživatelů je to jako atomová bomba použitá na plašení vrabců.
>
> blbost, jede mi to uz na Pentium, jen s 64 MB RAM a staci tomu 400 MB pro
> instalaci.

no, to snad ne; blbost je snad trochu silne slovo, nemyslite ?

My tu mame plnou verzi (koupenou) vcetne vsech moznych development nastroju.
Dohromady tomu tech 800 MB stezi staci.
Ale i tech 400 MB je hodne - a to jsem chtel predevsim rici. Takze tu prosim
nepiste blbosti   ;-))
           ^^^^^^

Pokud chci aby me to jelo rychle a pro cca 20-50 uzivatelu, tak Oracle tu pamet
potrebuje (a cca 7.000,- Kc za dva 128MB DIMMy je na cele veci asi to
nejlevnejsi :-( .

Souhlasim s tim, ze nejlepsi je PostgreSQL (pochopitelne 6.5).