mam problem s portami

Admin diamant na cspo04.sk
Pátek Červen 25 06:33:45 CEST 1999

Zdravím ...

Mno , vynoril sa mi problém s portami. V našej firme je funkčné vojenské
pravidlo : Urob, ale nestarám sa ako ...
Takže som urobil zverstvo : zo starého stroja som vytiahol kartu so
sériovými portami a zasunul ju tam. A vznikol problém číslo dva : nemám
manuál ku karte, ale to by ani tak nevadilo, pretože karta vyzerá byť
nasvišťovaná defaultne : COM1 a COM2. Na MB som v biose vypol porty,
reštartol to a v pohode to šlo. Po pridaní jedného portu na MB (COM4 -
ttyS3) mi akosi mgetty nešlape. Neustále resetuje modem ...
tu je výpis : cat /proc/interrupts

[root na diamant /root]# cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:      95609          XT-PIC  timer
  1:       5289          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  3:        484          XT-PIC  serial
  4:       2247          XT-PIC  serial
  7:          0          XT-PIC  Crystal audio controller
  8:          2          XT-PIC  rtc
 10:        272          XT-PIC  eth0
 13:          1          XT-PIC  fpu
 14:       3078          XT-PIC  ide0
 15:          0          XT-PIC  MPU-401 UART
NMI:          0
ERR:          0

a tu zase cat /proc/ioports :

[root na diamant /root]# cat /proc/ioports
0000-001f : dma1
0020-003f : pic1
0040-005f : timer
0060-006f : keyboard
0070-007f : rtc
0080-008f : dma page reg
00a0-00bf : pic2
00c0-00df : dma2
00f0-00ff : fpu
01f0-01f7 : ide0
02e8-02ef : serial(set)
02f8-02ff : serial(auto)
0300-030f : 3c509
0330-0333 : MPU-401 UART
0378-037a : parport0
03c0-03df : vga+
03f6-03f6 : ide0
03f8-03ff : serial(auto)
0534-0537 : Crystal audio controller
9000-9007 : ide0
9008-900f : ide1

Vyzerá to vcelku normálne, že ? Nemal by byť nikde problém. Maturujem tu
nad tým už necelý týždeň a rozhodol som sa že napíšem do konfery. Najprv
som si myslel že to bude jadrom (2.2.10) ale nie je to tým.
Keď som ale modemy zavesil na COM1 a COM2 tak to šlapalo v pohode, ale
zase keď som myšacinu zavesil na nejaký iný port, je nedetekovateľná.
Port potrebujem pretože mi bude treba v najbližšej dobe mouse a nieto
voľného portu. Prosím pomožte pretože asi zruším nervy.

Ďakujem všetkým čo pomôžu.

S pozdravom Daniel Ciprus