SQUID a (ne) cachovani https

Igor Bujna bujna na tcioptics.cz
Pátek Červen 25 08:38:03 CEST 1999

Tohle mi nektere verye squida hlasilz taky(hlavne verze 2.1 -2.2 -
ktere jsem si kompiloval sam), ale ted pouzivam RH6.0 a v nem
squid 2.2-1, a ten mi jede nadherne.
Domnivam se, ze tento problem je ve funkci CONNECT-HTTPS,
moje rada zni sehnat si nekde rpm-ko nebo ho dobre zkonfigurovat
pro funkci https.
!! Squid https necachuje!!!

    With regards
                          Igor Bujna
                          Programmer
    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna na tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579