Problem s instalaci RH 6

mkalenda na email.cz mkalenda na email.cz
Pátek Červen 25 09:46:01 CEST 1999

Vazeni pratele,
obracim se na Vas se dvema prosbami.
Instaloval jsem RH 6 (je tam tusim jadro 2.2.X) a narazil jsem na problem.
Na mem pocitaci
Iintel PII-450, MB ACORB 6BX81, 128MB RAM, ATI FURY 8MB, KBD SILITEK, MYS
GENIUS NET MOUSE PRO, PCI ETH Micronet.
k veci:
pri teto konfiguraci mi instalacni program bezpecne zatuhne pokud mackam
rychle po sobe
klavesnici (nepomohly ani sachy s  Typematic ...cosi v BIOSu). Mel jste
nekdo podobny problem.  Bohuzel to dela i pri spusteni Xconfiguratoru a
podobnych programu po instalaci provedene stylem Tuk.....TUK.... v shelu a
nikde to nedel. V X-window neozkouseno, protoze se mi nedari rozchodit X
server s grafickou kartou Ati RAGE FURY  8MB (RAGE 128VR). Nedavno mi zde
nekdo tvrdil ATI .. no problem. Jenze ani jedna karta v seznamu  ani pri
volbe jina nenabizi svaba RAGE 128VR... Zkousel jsem pochopitelne Mach32 i
mach64 ale bohuzel bez vysledku.
  Dekuji za kazdou podnetnou radu, s pozdravem Martin Kalenda

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email