Prevod kodu z Perlu do C

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Červen 25 10:17:50 CEST 1999

On Fri, 25 Jun 1999, ALMARA s.r.o. wrote:

> Dobry den.
>
> Prosim, mohl by mi nekdo poradit jak prepsat nasledujici kousek kodu v
> Perlu do C?
> Jedna se o sestaveni mailu a jeho odeslani. V Perlu mi to chodi, ale
> nevim
> jak to napsat v cecku (jeste v nem nejsem tak todbry).
>
> $subject = 'Testovaci zprava';
> $adresa = 'almara na almara.cz';
> $from = almara na almara.cz;
>
> $progsend = '/usr/lib/sendmail';
>
> open (MAIL, "|$progsend -t -oQ/tmp");
> print MAIL "To: $adresa \n";
> print MAIL "From: $from \n";
> [...]

   Na tenhle kod zapomente - C neni perl, takze budete muset pouzit jiny
pristup. Musite vytvorit rouru, potom udelat fork() a v jednom procesu do
roury posilat ta data a v druhem presmerovat stdin na tu roury a udelat
exec("sendmail").

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========