Zurnalovy FS (off topic)

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Červen 25 11:48:23 CEST 1999

On Fri, 25 Jun 1999, Jan Jirmasek wrote:

> O osvedcenem zurnalovem fs pod linuxem jsem jeste neslysel. Vim, ze
> existovaly snahy jakychsi implementaci, tusim ze Stephen C. Tweedie se v
> tom angazoval, ale vysledky zatim nejsou zadne. (Alespon o nich nevim,
> kdyz tak me opravte)

Akurat pred dvoma dnami prebehla linux-scsi konferou informacia (uz neviem
od koho) ze pracuje na ext3fs, ktory bude zurnalovy (prioritny ciel).
Bohuzial som ten mail zmazal, takze viac informacii si uz nepamatam (aj
ked omnoho viac tam toho nebolo :-)

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *