POP3 pristup k virtualni emailove domene

Jirka Mareš jirka na asu.cas.cz
Pátek Červen 25 11:36:16 CEST 1999

-----Puvodní zpráva-----
Od: Petr Sulla <xsulla na informatics.muni.cz>
Komu: Jirka Mare <jirka na asu.cas.cz>
Datum: 25. eervna 1999 11:04
Poedmit: Re: POP3 pristup k virtualni emailove domene

>Presne tohle umi Qmail s vmailmgr od B.Guentera. Neni dokonce ty
>uzivatele ani potreba mit v passwd ani je na ne nejak mapovat.
>Prihlaseni do virt. domeny se rozlisuje podle loginu, treba
>login_domena.cz.
>
>S pozdravem
>--
>Petr Sulla (alias Pedro)         mail: xsulla(at)fi.muni.cz
>PGP Key fingerprint = FE F8 43 07 36 21 9C 5E  1B A2 E7 41 58 91 24 3A

To zni zajimave. Jeden dobry clovek mi tu uz poradil, ze klasicky sendmail v
RH6 uz to umi taky, ale je potreba pro kazdou virtualni domenu mit
samostatnou IP adresu. Vyzaduje ten Qmail totez, nebo to dokaze rozlisit
skutecne jen podle jmena domeny (jak jsem z Vaseho mailu pochopil)?

                                                        Jirka Mares