SOCKS5

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Pátek Červen 25 12:08:01 CEST 1999

24 Jun 1999 18:00:55 +0200 Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> napsal:
> Dobry den,
>
> jake jsou zkusenosti s pouzivanim SOCKS5 proxy na
> maskaradujicim pocitaci? (Jeden zoufalec to "nutne" potrebuje pro
> ICQ a neveri, ze s ipportfw mu to rozchodim.) RPM jsem nasel v
> redhatim contribu. Jak je to bezpecne? (Resp. jak je to bezpecne
> pro schovanou sit?) Oteviraji se tim nove cesty do site?

Jestli to ma byt jenom pro to ICQ, existuje modul ip_masq_icq
(najdete na freshmeatu). Od jiste doby ani neni treba pro nej
patchovat jadro. Pres portfw to musi jit taky, kdysi to tento
modul delal prave takto.

zdravi
martin