Kompilace PHP3

Vojtěch Semecký vojtech.semecky na v-soft.cz
Čtvrtek Červen 24 16:42:07 CEST 1999

Dobry den,

vim, ze se to zde jiz diskutovalo, ale stale se mi nedari prelozit PHP3 jako
modul pro Apache.

CGI verze jde prelozit bez problemu (i s podporou MySQL). Pokud to chci jako
modul pro Apache, tak to vyhodi velke mnozstvi chyb "parse error" v
includech
od Apache (buff.h, util_uri.h, http_core.h, http_log.h, http_config.h).
Koukal jsem se do zdrojaku na ty radky, ve kterych by mela byt chyba. Nejsem
sice nejaky mistr v C++, ale zdali se mi byt v poradku. Chyba, kterou to
hodi
ve vsech uvedenych *.h je "parse error before `ap-pool'".

Cesty k includum jsou nastaveny spravne, pokud tam dam spatne, zasekne se to
uz
pri do-config.

Zkousel jsem i ruzne *.h (z rpm apache-devel, primo z tgz), ale vypada to,
ze
je to stejne porad totez.

Mam RedHat 6.0, PHP 3.0.9, Apache 1.3.6-7, MySQL 3.22.23b-1, Jadro 2.2.9.

Dekuji
Vojtech Semecky