wanted spolehlivy nfs server pro rh6.0

Tomas Jirka tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Červen 25 15:16:28 CEST 1999

NFS server v rh6.0 je kernel space server (nova experimentalni featura
jadra - nfs v jadre). A ten mi moc dobre nefungoval, 3 pocitace z nej mely
namountene kazdy asi 5 adresaru a vic uz namountit neslo.
Takze ted pouzivam nfs-server-2.2beta40-1 (stahl jsem ho z mirroru
contrib.redhat.com na sunsite.ms.mff.cuni.cz). Tento server funguje docela
dobre, ale bohuzel jen docela:( Obcas se stava, ze se nejak sekne a uz se
neda pres nej nic namountit. Zatim to resim tak, ze jsem dal do
cron.hourly skriptik, ktery zkousi namountit pres nfs svuj / adresar a
pokud to nejde tak stopne nfs daemona pres skriptik v init.d a pak ho
zase znova pusti.

Takze potrebuji poradit poradny nejaky nfs server pro rh6.0.

		Tom