Spojeni CISCO Linux

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Červen 25 18:19:57 CEST 1999

On Fri, 25 Jun 1999, Radek Hnilica wrote:

W>	Dobry den,
W>
W>ocekava me rozjeti autentifikace uzivatelu na CISCu pres Linux.
W>Vim ze se pro takove veci pouziva server ktery zvlada protokoly
W>tacacs, tacacs+ nebo radius. Muzete mi doporucit cim mam zacit.
W>
W>Jako CISCO mam 2611.
W>
W>Radek Hnilica

Zdravim.

Kedze nikto neodpovedal, ozvem sa teda ja.. Jedine co mozem doporucit
je, aby ste neskusali radius. Pokusal som sa ho pod linuxom rozbehat a
ked tam bola tak tretina zdrojakov mojich, zacal behat klient. Na
rozbehanie servera som uz nervy naozaj nemal.

Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk