Terminál

Petr Vodička pvodicka na soptik.dynip.com
Sobota Červen 26 06:33:16 CEST 1999

A ten program se dá někde stáhnout ?

co mám nainstalovat na ten server ?

Díky

Petr Vodička wrote:
> Zdravím všechny ...
> Omlouvám se z možná blbou otázku : Mám nainstalovanej RedHat 6.0 na
> počíatči, kterej používám jako server na interenet. Potřebuju ale nějak
> vyřešit vzdálenou správu serveru přes TCP IP ...
> telnetem to vypadá dost hrůzně, tak jsem se chtěl zeptat, jestli nkdo
nezná
> nějekej lepší program, kterej by n\ terminálu co nejvíce emuloval normální
> prostředí linuxu ...

Tenhle dotaz se tu objevuje kazdou chvili. Nicmene znova. Doporucuji
Teraterm. Je to free, existuje k tomu ttssh, emulace terminalu dobra, a
kdyz se udela rozumny termcap a terminfo tak jede cela klavesnice OK.

Honza

--

Daląí informace o konferenci Linux