Maskarada a jeji viditelnost

Sobota Červen 26 18:15:12 CEST 1999

On 24 Jun 1999, Leos Bitto wrote:

> Ja jsem se o tom e-mailem bavil s jednim clovekem od nich, tvrdi ze nic
> neokopirovali. Ale kdyz ty zdrojaky k prohlednuti nejsou... Ta podobnost

A to ma byt problem? Staci podezrely objekt disasemblovat a porovnat
vyznacne strukturalni rysy: funkce, graf toho, jak se volaji, vetsi
smycky, podminene konstrukce apod. s referencnim objektem. :)
Teoreticky by to melo jit docela dobre automatizovat, jakmile se automat
nauci v kodu ty rysy rozpoznavat.