terra term (ISO-8859-2 fonty)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Neděle Červen 27 19:33:18 CEST 1999

On Sun, 27 Jun 1999, Tomas Hornicek wrote:

> [...]
S timhle Vam neporadim - nejak jsem si uvykl klavesy typu PGUp/Down, Home
a End nepouzivat - obvykle existuje rozumna nahrada typu
Meta(Alt,Ctrl)-nejaka_klavesa...me to ostatne ve Winblows 98 take
nefunguje...

Ale zeptal bych se na neco jineho. Jsa donucen obcas sedet u Windowsiho
stroje (ono, kdyz Vam nekdo posle dokument ve Wordu, ci tabulku v Excelu,
malo platne, mit pred sebou nativni Windows ma cosi do sebe - kdyz uz
odhledneme od smutneho faktu, proc je prave pochybny format *.DOC dnes
jakymsi nepsanym standardem, zejmena v obchodni a komercni sfere), mam
samozrejme spusteno mnoho telnetich session. Drive jsem pouzival
Reflection. Byl veliky, tezkopadny, neumel ssh...

...presel jsem proto na TeraTerm a jsem plne spokojen - ssh podpora, je
vcelku maly, neobtezuje zbytecnymi vecmi (stavovy radek plny ikonek
opravdu nepotrebuji), atd. Ale schazi mi jedna vec, kterou Reflection umel
- jaksi nepodporuje ISO-8859-2 a vyuziva nativnich Win1250 fontu, takze
cteni "ceske" posty (napr.) neni tak uplne radostne...i kdyz byl preveliky
Bill tak laskav, a pri sprostem okopirovani ISO-8859-2 zamenil jen nekolik
malo znaku (z~,c~,Z~,C~ a jeste neco, tusim...).

Chci se proto otazat, zda se nekdo s timto problemem jiz (nejlepe uspesne
;) ) nepotykal - tedy TeraTerm vs. ISO-8859-2...

Dekuji.

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						GTS Czech Net s.r.o.