maskarada & pouzivatelia

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Neděle Červen 27 22:04:09 CEST 1999

Ahoj,

mal by som taku malu otazku. Je mozne nastavit linux box tak, aby pri pokuse
o konekt na port 80 niekde v internete z maskaradovanej IP sa pouzivatelovi
zobrazil dialog, kde by musel zadat username&password a na zaklade neho by
mu to linux povolil alebo nie. Ide mi o to, ze mam maskaradovanu siet a
potrebujem kontrolovat pristup ludi k webu. Maskaradu vypnut nemozem, lebo
pouzivame net2phone (ktory som rozbehal vdaku jednemu dobrakovi co mi poslal
navod :). Pocul som nieco o tom, ze squid moze byt transparentny ... ?!?
netusim o co ide.

Neviem ci niekto pozna WinProxy, tam to tak funguje (ale tam je pristup k
webu cez proxy, nerobi to NAT).

ma s tym niekto nejake skusenosti?

rw