Offtopic: Root - Re: rpmfind

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Červen 28 09:43:47 CEST 1999

> no sorry za offtopic, ale vacsinu *.rpm (napr. squid) musim instalovat pod
> rootom? napriklad pri how to pre squid som sa docital ze treba instalovat
> nie pod rootom, ale ked som to skusil rpm rical ze nevie najst nejaky subor
> (nespomeniem si aky, ale nemal k tomu pristup a malo to v nazme rpm)
>
> takze ako? instalovat len pod rootom?

Tak to ste asi citali zle, alebo je to v tom HOWTO imho nejak nafigu.
To by teda pekne vyzeralo, kebyze si user moze instalovat programy.
Myslim, ze v tom HOWTO pre squida bolo napisane NEPUSTAT squid pod rootom.

Ano instalovat len pod rootom, lebo ten vlastni vsetky adresare, takze
moze vsade zapisovat. Obycajny user nie.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/