Linux vs. ISDN

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pondělí Červen 28 10:57:30 CEST 1999

> Niekde som cital ze treba specialneho pppd, ktory je synchronny a tak.
> Absolutne netusim kde zacat. Pracovat budem so zariadeniami od ZyXELU pricom
> vyskusat to musim na ZyXEL 2864i (to je ISDN TA s integrovanym analogovym
> modemom + voice).

To je externi provedeni s pripojenim na RS-232? Pokud ano,
tak predpokladam, ze se chova podobne jako externi USR I.
Neni treba nic, pouze seriova karta s podporou 230Kbs. Nejlepe kartu
na ktere se nastavi, ze rychlost portu nastavena z PC se ve skutecnosti
ma nasobit 2x. Takze v linuxu se nastavi 115200, ale karta jede 230000.
Nic vic specialniho netreba, primo to dela v HW prevod sync-ppp na
async,
takze v linuxu by melo stacit normalni pppd.

> Principialne mna zaujima ako co  tomu potrebujem a ako to nakonfigurujem...
> Veci typu bunfling B kanalov atd...

U USR se to normalne nakonfiguruje pres AT prikazy, ze po jakem zatizeni
po nejakou dobu se ma nahodit dalsi kanal a kdy se ma zase uvolnit.

Btw, umi ten Zyx takove lahudky, jako delat x2/v.90 server pro
analogove modemy? Kdyz na nej clovek vola s ISDN, tak to jede
64/128KB a pri pouziti analogu s vhodnou podporou jde downlink 56K
a uplink 33K.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)