pomuze nekdo s perlem ?

Milan Plsek linux na brno-city.cz
Pondělí Červen 28 11:53:35 CEST 1999

Vazeni pratele,
omlouvam se, ze se zase ptam na (pravdepodobne) jednoduchou vec. Zacinam
programovat v perlu a mam nasledujici problem. Mam soubor (je to log) a z
toho vytahuji nejake pro mne dulezite udaje pres hashe, ktere jsou v
tomto tvaru: "uzivatel" => cislo, takze treba:
milan,125
ales,546
no jo, kdyz mam ale :
milan,125
ales,550
ales,100
tak sice vim, jak to zaonacit, aby se pro alese udelal soucet tech hodnot,
ale uz nevim jak udelat aby se v celem vypisu objevilo jen
"ales, VYPIS_VSECH_ALESOVYCH_HODNOT" a ne
ales,550
ales,650 atd.
Napada me sice nekolik zpusobu jak to udelat, ale silne pochybuji, ze jsou
ciste a rozhodne jsou tezkopadne. Proto bych se chtel zeptat zda
neexistuje nejaky snazsi zpusob jak to udelat primo s temi hashi?
dekuje a zdravi
						Milan

P.S. jestli je to hodne primitivni dotaz, tak mne prosim nekamenujte. V
perlu programuju teprve tyden.
A jeste neco - neexistuje nahodou nejaka konference o perlu?