Terminál

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 28 15:50:28 CEST 1999

Dotazem na free telnet klienta pro Win32 jsem jedním dotazem do astalavisty
dostal odkaz na 'dtelnet'.

A stahovaný archiv dtel107b.zip měl nějakých 71 kB! Po rozbalení stačilo
spustit, nastavit si font a napojit se. Žádné nastavování kláves pro šipky,
funkční klávesy, atd. Jen nepřevádí iso8859-2 na CP1250, ale to oželím.

Za tu cenu :) a velikost jsem nadmíru spokojený.

Slávek.