diald uz po x-krat

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Červen 28 18:00:02 CEST 1999

:> Po dlhom trapeni som rozbehal diald ale cele jeho pouzitie pada na tom,
:> ze program, ktory vyvola akciu vytacania je vytimeoutovany. Napriek tomu,
:> ze spojenie je nadviazane. Ci uz je to fetchmail, proxy server alebo
:> telnet alebo ping. Program musim prerusit a potom uz ide v pohode. V FAQ
:> som na toto nenasiel radu(mozno som zle pozeral) a v archive to tiez
:> nikto uspesne nevyriesil. Mate niekto typ ako na to ?

treba ( aspon na kerneloch 2.0.x ) spravit toto:

#make sure ip-forwarding is turned on
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

#IP address is dynamic
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr

hlavne to druhe .. islo o to, ze sa pri aktivacii ppp spojenia zmenila IP
adresa a kernelu  treba povedat, ze sa moze zmenit dynamicky ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying