POP3 pres POP3

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Červen 28 18:14:56 CEST 1999

Zdravim.

> slo, vybirat jednu (nebo vice) schranek pres POP3 a ukladat je do
> schranek uzivatelu, ktery by si je dale znovu pres POP3 vybirali
> (nebo pres SMTP? - pouzivame Outlook Express) a jesli by to slo
> zautomatizovat.

Zautomatizovat ano, pripojit se pomoci diald (napriklad ci demand dialing z pppd), postu stahnout na lokalni pocitac programem fetchmail a nechat ji podle To: roztridit do lokalnich schranek. Z lokalniho pocitace ji pak pres zminovane POP3 nebo treba IMAP vybirat.

> 	Uvazuji i o FAX serveru a souborovem serveru pod systemem Linux.
> Jaka je v tomto smeru podpora u RED HAT (mam verzi 6.0) ? Jak se
> jmenuje program, ktery to umi. Znamy tvrdi, ze to jde, hledal jsem,
> ale nic nenasel.

Souborovy server pro Windows je mozny hned dvoji. Jednak emulace Novell Netware a druhak SMB zdroju, tedy programy Mars ci Samba. Co se faxovani tyka, nejlepsi zkusenosti mam s programovym balikem Hylafax.

S pozdravem
                   Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru - http://www.junyks.cz