padani RedHata 6.0

Tomas Kucera tom.kucera na sh.cvut.cz
Pondělí Červen 28 19:09:11 CEST 1999

dobry den,
asi pred 14 dny jsem nainstaloval RedHata 6.0 s jadrem 2.2.5-22 (pocestenou
verzi z ftp.muni.cz). Od te doby jiz nekolikrat vytuhl a to tak ze dokonale. V
te dobe jsem se vzdy pohyboval pod KDE, ale neprovadel jsem zadnou specifickou
fci. Pokazde to spadlo pri jine cinnosti. Do zadnyho logu nic nezapsal, akorat
vygeneroval "core", ale s tim si bohuzel neporadim....:-(
Setkal se nekdo s podobnou veci, a kdyz tak, jak ji vyresit?
(Vse se tvari OK, jedine co pri startu do messages napise jako chybu je:
 gpm: gpm startup succeeded
 gpm[487]: Error in protocol
 )
Mys mam ale nastavenou spravne.
                             dik
(o>    Tomas Kucera (kuca) student 4.rocniku FEL CVUT
//  \    http://soptik.sh.cvut.cz (nebezi neustale)
V_/_   ICQ: 33297193