Accounting

Petr Vodička pvodicka na soptik.dynip.com
Úterý Červen 29 06:09:33 CEST 1999

Vsechno funguje jak ma, ale ma to jeden hacek

zda se mi, ze se pocitadlo vyresetuje pri restratu PC, to je dosti
neprijemne ...

Da se s tim neco delat, ulozit do souboru, nebo tak neco ?

Petr Vodička <pvodicka na soptik.dynip.com> píše v diskusním
příspěvku:7l3hbc$lpe$1 na news.vol.cz...