3c905B + 100/full duplex

Tomas Cernik cernik na nemcb.cz
Úterý Červen 29 07:31:41 CEST 1999

At 06:25 29.6.1999 , you wrote:

>Pokud jde o 3com veril bych uz vsemu :)

Kdyz nastavim natvrdo i switch na 100/FD tak to opravdu nechodi.
Ve stanici s win mi to ale chodi dobre - vsechno se samo prepne na 100/FD,
takze ta karta se switchem urcite komunikuje.

>Napad me nekolik veci
>proc u 3Com SS se to neprepne. Jedna je, ze ten pocitac s tou sitovkou
>chce rebootovat a  druha, ze ne vsechny porty v 3com SS Switchi jsou
>100 Mb (grrrrr). :)

Reboot nepomaha to bych si vsimnul a ten switch ma vsech 12 der
10BASE-T/100BASE-TX - to znamena ze se automaticky prepinaj podle druhyho
konce.

Nemuze byt opravdu problem v nejakym nastaveni Linuxu ?
Tomas "Pavouk" Cernik
mailto:cernik na nemcb.cz
http://www.nemcb.cz/pavouk.html
Author of My Dry Willow web