(off-topic ;-) Re: padani RedHata 6.0

Managers damned na hq.alert.sk
Úterý Červen 29 09:40:37 CEST 1999

> ;-) Nevymenil by nekdo 64MB DIMM s kterym padaji Xsy za 64MB se
>   kterym napadaji?

hmmm no ja mam ten isty problem s distribuciou Mandrake (tiez zalozena na
rh60 ale kompilovana  pre 586) Kedze som mal pred tym rh5.2 a fvwm95 (a
aj kde obcas ) a tam mi to nepadalo . Takze by som si dovolil polemizovat
s nazorom ze na vine su pamate . Ak ma niekto nejaky napad ako to vyriesit
som za :))
povodne som myslel ze je na vine samba (2.0.3) a kolegove winNT4.0sp4
ale akosik aj po /etc/rc.d/init.d/smb stop
robi to iste :)))

takze radte drahi priatelia :))

						damned