Rizeni rodineho domu pod Linuxem

Hanus Adler had na articon.cz
Úterý Červen 29 09:59:08 CEST 1999

On 29 Jun 1999 00:49:08 +0200, Pecuch Jiří <pecuch na seznam.cz> wrote:
>6. zapinani spotr. - "po mnoha testech jsem zjistil, ze napr. micka
>umije nadobi stejne dobře na nocni proud jako na denni ale levneji"

Páni, tomu říkám úspěch! Taky bych chtěl naučit kočku mýt nádobí. Jen
nechápu to s tím nočním a denním proudem. Naše Micka funguje nejraději
na rybičky, ale nepohrdne ani čerstvou bábovkou.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."