Bezpecnost desktopu

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Červen 29 10:21:46 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, David Zabensky wrote:

W>pouzivam Linux (RH 6.0) jako desktop (KDE). Mam na nej spusteny jen Apache.
W>Vsechny sluzby v souboru inet.conf mam zablokovane. V host.deny mam ALL:
W>ALL. Je tedy muj pocitac bezbecny proti nabourani? Co vsechno mi muze a
W>Linuxu bezet, aby se k nemu nedalo dostat jinak, nez pres http? Otazku http
W>x CGI ted nemam na mysli...

ak nepotrebujete inet demona (v inetd.conf mate vsetko zakazane), tak
zruste spustanie programu inetd - bezi zbytocne.

ake este veci visia na portoch sa da zistit cez nestat -a.

dost pravdepodobne je, ze tam pobezi rpc.vselico - vacsinou sa to tiez
da vykynozit z rc-ciek.

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk