Zurnalovy FS (off topic)

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Červen 29 11:02:28 CEST 1999

Pilat.Vaclav na cdh.nkp.cz wrote:

> Taky bych rad tahle rychle mountil, ale po zamrznuti stroje (RAMka u HP
> LC3)
> si to stejne nemohu dovolit. Mimochodem oprava svazku trvala (jenom :-(
> 5 hodin pro asi
> 50 GB dat.

Uff, uff. To je opravdu v Linuxu obecne tak silene, nebo se jedna jen
o pripad jednoho cloveka a ostatni spravci se servery nad 50 GB dat
takove problemy nemaji? Mohl byste prosim blize popsat, jake zelezo
provozujete? Diky.

(Kdyby mi nekdo napsal, jak vypnout "feature": "Maximalni pocet cistych
startu byl dosazen, tak ja ti zkontroluju disk...", byl bych vdecny.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science