pripojeni na internet

PSponer na zivpo.cz PSponer na zivpo.cz
Úterý Červen 29 11:06:42 CEST 1999

> Ahoj
> co muzu pouzit pro pripojeni na internet. ? Ve windows je to
> jednoduche - tam je to dial up ? Je neco takoveho i v Linuxu ?
>
> S pozdravem Roman Mosnicka

minicom je v Linuxu :))

jo, ale kdyz uz se to tu vetra, taky se zeptam.
kdyz vytocim cislo, tak na me vybehne rozsypany caj asi na dva radky, kazdy
stisk klavesy generuje nekolik dalsich znaku a tim koncim, nevite, co to je?
Nejprve muj poskytovatel nemel povolene terminalove overovani hesla, ted
tvrdi, ze to povolil a zase to vypada takhle. Predtim me sice neoveril, ale
alespon slusne o jmeno a pass pozadal a ted se nic takoveho neobjevi. Ten
provider povidal neco o spatnem nastaveni rychlosti portu nebo modemu nebo
obeho, ale to se mi nezda, protoze jsem nikde nic nenastavoval. Asi to je
diletantsky dotaz, ze? No, jsem v Linuxu jen okolo mesice a pul :-(

Petr S.