3c905B + 100/full duplex

Tomas Cernik cernik na nemcb.cz
Úterý Červen 29 11:57:54 CEST 1999

At 10:09 29.6.1999 , you wrote:
>Nevim, mame celou firmu na 3COM sitovkach, starsi ISA 3C509B, novejsi
>PCI 3C905B, servery PCI 3C980B, switche SSII 1000 a 3300 a zadne problem
>nemame. Problemy byly jen se starsimi drivery, jak pod Linux, tak pod
>Windows. Nove drivery jsou ale O.K. Takze bych doporucoval pouzit novy
>driver, 3c59x.c:v0.99L 5/28/99, a melo by vse fungovat, dokonce i wake
>on lan.

Tak jsem si ztahnul v0.99L 5/28/99, zakompiloval ho do jadra. Ovladac se v
poradku natahne, ale switch stale ukazuje 10/HD.
Karta i switch jsou nastaveny na Auto.

Jdou nekde nastavit nejaky options pokud ten ovladac nezavadim jako modul ?
Tomas "Pavouk" Cernik
Nemocnice C. Budejovice
mailto:cernik na nemcb.cz
http://www.nemcb.cz/pavouk.html
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!