Inicializace ftp

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Úterý Červen 29 13:53:40 CEST 1999

Dobrý den,

předem se omlouvám, pokud jsem přehlédl nějakou samozřejmost, ale nevím
si rady. Rád bych používal ftp tak, aby se automaticky připojil na
server, poslal tam nějaké soubory a zase se odpojil. Pokoušel jsem se
sestavit podle manuálových stránek inicializační soubor .netrc:

machine ftp.mujweb.cz
login jmeno
password heslo

macdef init
mput soubory

Ftp se však tváří, jakoby nic, zobrazí jen prompt 'ftp>'. Pokud zadám
provedení makra init, vynadá mi, že ho nezná. Manuální nalogování na
server funguje bez problémů. Mám RH 5.1, PPP spojení. Co dělám špatně?

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \