Neinteraktivni poslani mailu

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Červen 29 14:05:58 CEST 1999

Michal Dobes wrote:

> staci:
>  mail XXXXXXX na sms.paegas.cz <mail.txt
> nebo
>  cat mail.txt|mail XXXXXXX na sms.paegas.cz

Tusim, ze staci napsat misto +42 jen 0042. Ono plus se pouziva jako
oznaceni pro mezinarodni volani - v ruznych zemich je to ruzne, plus
je mezinarodne pouzivany zastupny znak pro onu ruznost.

Taky mi prosla asi az treti posta, drivejsi pokusy zmatly bud lokalni
sendmail
nebo dorucovaci sluzby Paegasa.

Platit jsem nemusel nic. Twist to zvlada bez placeni.

Petr Bravenec