Komerce: klavesnice bez Win tlacitek

David ©auer davids na orfinet.cz
Úterý Červen 29 14:27:27 CEST 1999

    Milos> Doufam ze nejsem moc offtopic, ale v beznem obchode se spatne
    Milos> vysvetluje, ze mi ty tlacitka na nic nejsou, protoze nepouzivam
    Milos> Windows...

Asi ano, ale muzete si na ne namapovat treba prepinani konzoli v textovem
modu a praci s okny pod X win. Ja mam treba minimalizaci na {L|R}WIN + m,
maximalizaci na {L|R}Win + x a treba start Xtermu na {L|R}WIN + Shift +
t. Menu WindowMakeru se pak rozvine na kl. MENU, seznam oken na Shift +
Menu. Celkem mi 3 klavesy navic nepripadaji tak spatne - jeste kdyby slo
pripojit Solarisovou klavesnici s tlacitky jako "Find", "Open" ... to by se
to v emacsu vyuzivalo ... celkem nevidim duvod, proc shanet klavesnici bez
techto tlacitek ... asi jsem moc neporadil, tak sorry.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)