Neinteraktivni poslani mailu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Červen 29 14:28:27 CEST 1999

Dne 29. 6. 1999 Jiri Vaclavovic napsal:

> [...]

Nejsem si jisty, jestli to jde, nicmene onen problem s posilanim ma na
svedomi program mail, pro ktery je parametr uvozeny znakem + necim
specialnim (uz nevim cim a jsem liny koukat do manu :)
Napsal jsem si na to perlovy scriptik, ktery je trosku kompatibilni s
parametry mailu (opravdu jenom trosku, umi -s <subject> a adresata :)

Kdyby to nahodou nekoho zajimalo:

#!/usr/bin/perl
$to = "";
$mailer = "/var/qmail/bin/qmail-inject";
if ($ARGV[0] eq "-s")
{
        $subject = $ARGV[1];
        $to = $ARGV[2];
}
else
{
        $subject = "";
        $to = $ARGV[0];
}
if ($to eq "")
{
        print("Alespon jeden adresat musi byt urcen!\n\n");
        exit(-1);
}
open(MAIL, "|$mailer") || die "Nelze otevrit pipe na mailer!\n\n";
print(MAIL "To: $to\n".
           "Subject: $subject\n\n");
while (<STDIN>)
{
        print(MAIL);
}
close(MAIL);

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison