PostgreSQL + PHP3 + MSACCESS

Pavel Behal behal na opf.slu.cz
Úterý Červen 29 21:02:54 CEST 1999

Dobry den,

potreboval bych poradit s nasledujici veci. Mam udelat aplikaci, ktera
pobezi nad SQL serverem, hlavnim uzivatelskym frontendem bude
MS ACCESS (fuj, to nedelam ja) a data se budou zobrazovat
interaktivne i na webu (vstupy i reporty). S kolegou jsme se rozhodli
to udelat na Linuxu pres PHP3.
Vyzkousel jsem ruzne podporovane db-servery a nejvice mi svymi
vlastnostmi padl do oka PostgreSQL. Uspesne jsem ho rozjel pod
Linuxem vcetne kodovani a trideni LATIN2, problem byl ovsem se
zobrazovanim techto znaku v ramci ACCESSU, ktery samozrejme
jede pod WIN1250.
Zajimalo by me, zda nekdo neco takoveho resil a vyresil? (S PgSQL,
ale i s jinym db-serverem.)
Ja jsem sahnul do zdrojaku PgSQL a stvoril nasledujici upravu:
 http://web.opf.slu.cz/~behal/sw/pgsql6.5-win1250-beta.tgz
Popis je uvnitr. Rad bych, kdyby to nekdo mohl vyzkouset a pripadne
mi rict zda je to zbytecne nebo chybne nebo funkcni. Pripadne co
zlepsit.

Dekuji

--
Pavel Behal, CNA