Fetchmail a CC:

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 30 09:17:38 CEST 1999

Podle bcc ve spolupráci v fetchmailem třídit nelze, ledaže vám provider do
hlavičky předá údaje z obálky. Jinak při vyzvedávání z POP3 kaslíku již není
známo, kdo byl uveden jako adresát 'na obálce', ale jen údaje v hlavičce
emailu. Ze svého .procmailrc vytrhávám jen kousíček, ale použití TO=... by vám
mohlo pomoci. Již jen při třídění brát v potaz, že email může být pro více
adresátů a každý musí dostat svou kopii (takovou ukázku byl musel vylovit
poněkud hlouběji...).

MAILDIR=/var/spool/mail
TO="(^((Original-)?(Resent-)?(To|Cc|Bcc)|(X-Envelope|Apparently(-Resent)?)-To):(.*[^a-zA-Z])?)"

:0
* $TO.*linux na muni.cz
linux na linux.cz

Slávek.