Rizeni rodineho domu pod Linuxem

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Středa Červen 30 10:13:05 CEST 1999

> Vzhledem k pozadavkum na maximalni flexibilitu uvazuji o pouziti
> sbernice I2C, kterou lze snadno simulovat na paralelním portu nebo
> pouzit jednoduchou ISA kartu s PCF8584. I2C umoznuje pripojeni az
> 128 zarizeni jako napr.

Bohuzel I2C neni prilis odolna vuci ruseni. A na delku taky nic moc.
Doporucil bych RS485, to je i s galvanickym oddelenim. Nebo TCP/IP.
Resp. UDP, nebot jsem videl rutiny pro procesory x51 (Inteluv
jednocip) a NE2000 kompatibilni kartou, lze odesla paket a prijmout
paket. Pokud se najde nekdo kdo bude mit zajem na dalsim vyvoji,
jeden za autoru je kosta na iol.cz Pri vyvoji pry byly pouzity mimo jine
i zdrojaky jadra Linuxu.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137