Jiny benchmark Linuxu vs. NT

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Červen 30 10:50:32 CEST 1999

Borek Lupomesky <Borek.Lupomesky na ujep.cz> wrote:
>    Pokud vas vydesilo, jak dopadl Linux proti NT u Mindcraftu resp.
> PC weeku, tak tady je jiny test provedeny v Nemecku u c't.
>
> http://www.heise.de/ct/english//99/13/186-1/

Proste MS je krome marketingu a vyroby mysi jeste skvely v odhalovani
jakychkoli nedostatku konkurence. Ma konkurence problem s vice sitovymi
kartami? Prask - udelame srovnavaci test hned se ctyrmi. Co na tom, ze
se tezko najde server, ktery by mel treba jen dve?

Kazdopadne z testu vyplyva nekolik veci:

1) Kod Linuxoveho jadra pro vice sitovych karet musi byt vylepsen
2) Microsoft povazuje Linux za konkurenci a bude se jej snazit roznest
   na kopytech jakymikoli metodami
3) Clovek, ktery odsouhlasuje podminky srovnavaciho testu musi byt
   superguru, protoze u MS ty testy taky nevymysleji zadni blbci

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229