PPP server

Petr Vodička pvodicka na soptik.dynip.com
Středa Červen 30 20:47:50 CEST 1999

Mohl by mi nejaky dobry clovek poradit ?

potrebuju neco takoveho, mam pocitac na internetu, je na nem Linux RedHat
6.0 - jadro = 2.2 a ted jsem k nemu pripichnul modem a potreboval bych, aby
se ke mne mohl pripojit jeden clovek prave skrz ten modem.

do inittabu jsem dal toto :
mgetty -x 0 -s 115200 -D ttyS2
-to už funguje - modem zvedne linku ....

ale klient se neautorizuje, ani tuk.
kdyz se tam zkusim pripojit pres hyperterminal, vidim neco takoveho :

Redhat Linux, atd...
Login :

a pak to chce login a najednéou to zacne psat same nesmyslne znaky  a  za
chvili se odpoji ...

a kdyz tam dam pripojeni pres Dial-up networking ve winNT, tak to píše error
:
Data link was disconnected by remote host

Nechápu jak dál, poradi nekdo
Predem diky vsem