nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Březen 1 09:31:29 CET 1999

Dne So, 27 únor 1999 Milan Sorm napsal(a):
>Jo, jenze ja jsem proste uzivatel. Preci nebudu nutit uzivatele ucit se
>debuggovat.

Nikdo te NENUTI, ale muzes sam zjistit, kde jsi tu botu udelal.

>Proto jsem se s danou situaci taky smiril. Vzdyt oni se ty Xy daji
>prerestartovat, ze.

Trosku mi to pripomina dve veci:
a) M$ kompatibilni pristup. Ano, zmenil jsem prechod od spolecnych profilu na
uzivatelske a hadejte, co za hlasku se mi objevilo po stisku tlacitka OK?
Nyni je potreba restartovat system...
b) VTIP: V aute jedou matematik, fyzik a programator. Auto najednou prestane
jet. Matematik zacne problem resit okamzite. Zacne rozvijet velkou Autovou
teorii o jeho funkci, dokaze si par potrebnych lemmat... Fyzik rekne, ze je to
blbost, ze je potreba experimentalne zjistit, proc auto nejede, tedy metodou
pokus omyl zacne z palubovky vytahovat veci ... Programator jim navrhne asi
nejrychlejsi reseni: "Pánové, co kdybychom zkusili vystoupit a nastoupit?"

>Zkoumal jsem, cim by to mohlo byt, ale je to proste nepochopitelne. Nehlede
>k tomu, ze je to soustava skriptu a programu, ktere se pomoci strace spatne
>sleduji (nemluve o gdb).

A vubec, dela ti to totez pri spusteni pppd z konzoly pri rozjetych X-ech?

Ota